V současné době hledáme posilu na pozici administrativní podpory skladu Veskom - Praha

Co bude náplní vaší práce:

  • Administrativní agenda našeho Veskom skladu v Praze
  • Zpracovávání a evidence dokumentů – příjemky, výdejky, objednávky, dodací listy, faktury, rezervace, servisní příkazy
  • Agenda skladové půjčovny průmyslových zařízení a nářadí
  • Práce s interním informačním systémem (Byznys VR)
  • Kontrola návaznosti interních procesů – komunikace s technickými a obchodními odděleními společnosti
  • Podpora vedoucího skladu v rutinních činnostech
  • Znalost firmou dodávaných zařízení a služeb v rozsahu nutném pro potřeby pracovní činnosti.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Středoškolské vzdělání
  • Praxe na podobné pozici
  • Znalost práce na PC (MS 365)
  • Systematičnost a spolehlivost

Vaší výhodou bude:

  • Znalost práce s databázovými systémy

Co vám nabízíme:

  • Práci ve stabilní české společnosti s 30-ti letými zkušenostmi v oboru
  • Standardní pracovní dobu, nemáme směnný provoz
  • Občerstvení na pracovišti (vybavené kuchyňky)
  • Přátelský, malý tým na pracovišti našeho skladu
  • Firemní benefity (stravenkový paušál, MultiSport karta, výuka AJ, prodloužená dovolená – sick days a další).
  • Dobrá dostupnost MHD  i vozem (vlastní parkoviště)
  • Datum nástupu dohodou (možno ihned)

Zpět na výpis pozic